ماهیِ دریا

دیس دِیز

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۱۱ ب.ظ

خب این روزا هم می گذرن و من موندم و کلی کار و برنامه که تو ذهنمه و باید بیان رو کاغذ...

"ع.ا "خیلی ذهنم رو مشغول می کنه و حرصم میده و من اینو نمی خوام در واقع سعی می کنم درگیرش نشم تا زندگیم رو روال بمونه.

"پ.س" رو واقعا و عمیقاً دوست دارم و دلم می خواد ادامش بدم تا انتها،خب یه جورایی رویایی ه برام و جدید،جان هم تو این احساس بی تاثیر نیست البته.

"پ" رو هم اولاش برام خیلی جذابه چون قبلاً از دستش دادم و فقط به آخراش و جاهای گریه دارش رسیدم اما این اپیزودهاش که عشق داره شکل می گیره و راهشو پیدا می کنه خیلی قشنگه.

......

21 اردی بهشت 98

  • ماهـی

نظرات  (۱)

have a nice day

 

---

تراریوم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی