ماهیِ دریا

کراش جدید :|

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۰۶ ب.ظ

کلاً این روزا دارن الکی می گذرن.ینی کار مفیدی انجام نمی دم

چند روز پیش یه سریال ترکی برای اولین بار شروع کردم،من به خاطر بی محتوا بودن سریالای ترکی سمتشون نمی رفتم اما وقتی تو یه کانال دیدم هوس کردم دان کنم،از پوستر سریال خوشم اومد و اینکه موضوعش درباره یه دختر بود که آشپز بود و ... و در نهایت دیدم قسمت اولشو به نظرم جذاب بود،خصوصا اون آقایی که می شه گفت موضوع سریال حول محور اوشون و دختره می گذره...هیچچی شد nاُمین کراش بنده :))))

منم رگباری قسمتاشو دان می کردم و پشت هم می دیدم،ینی مثلا می شه گفت از 24 ساعت 10 ساعت واسش وقت می ذاشتم.در حدی که 

2-3 روز تا خود صب بیدار بودم و اونو می دیدم،یه وضع داغونی داشتم اما عطش دیدن قسمتای بعدش ولم نمی کرد.

من کلاً با موضوع سریالای ترکی و اینکه توش پر از خیانت بوده حال نمی کنم اما این واقعا عالی بود و اولین سریال ترکیه ایه که منو عاشق خودش کرد و در حد me before you دوسش دارم،هم سریال رو و هم FARID ASLAN رو :))) 

به ماتا هم اولش که گفتم ،برگشت گفت که وسطاش بازیگر FARID عوض می شه و منو غم گرفت از این مصیبت :|

اما با سرچ تو گوگل و ویکی پدیا دیدم نوچ،ماتا اشتباه کرده و کراش جانم تا قسمت آخرش هست... :****

خلاصه از حجم نتم نیز 10 گیگ موند و 6 قسمت هیجانی که بعد کلی کلنجار رفتن قسمت آخرشو دان کردم که خیالم از هپی اندینگ بودنش راحت بشه و الانم ادامشو دان کردم ببینم و 4 قسمت باقیمونده رو هم بعدا انشاالله:| انقدر نشستم کمرم داره می شکنه هی بلند میشم راه میرم ورزش می کنم حوله گرم می زارم بلکه درد کمرم فروکش کنه همشم بخاطر گذاشته لپ تاپ رو پامه و می دونم هم که چقدر ضرر داره 

فقط این تموم بشه به جان خودم دیگه سریال دانلود نمی کنم،زندگی نشد که... :|


پ.ن : اسم سریال=>(dolunay)


  • ماهـی

نظرات  (۱)

فرید اصلان اسم واقعیش جان یامان هست ، سریال آخری که بازی کرده پرنده سحرخیز هست اونو ببینی شوکه میشی استایلش خیلی تغییر کرده اصلا شبیه فرید اصلان نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی