ماهیِ دریا

6فروردین98

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۰۸ ب.ظ

بعد مدت ها لاک موردعلاقم رو زدم و نشستم پای نت که سریالم دانلود بشه و ببینمش.

"New Girl" یه سریال کمدی که دوستش دارم و یه ذره هم تقلید از F.R.I.EN.D.S قاطیشه اما خیلی به اون شباهت نداره و تک تک شخصیت هاش رو عاشقم و از طنزشون خوشم میاد.

یه دید جدیدی به مسائل داره و دنیای عجیبی توش هست که منو دنبال خودش می کشونه و هر بار 2-3 تا اپیزودشو پشت هم می بینم.

از نظر یادگیری انگلیسی هم خوبه و گوشم عادت می کنه به کلمات و اصطلاحات و تصمیم دارم تایستون با زیرنویس انگلیسی ببینمش و لغاتشو نت بردارم .

یکی از هدفای واقعا مهمی که دارم گرفتن آیلتس هستش و یکی دیگه هم مدرک ICDL  که واسه جفتشون تو تابستون برنامه دارم.

تابستون پارسالم خوب بود و توی آخرین روزش یکی از هدف گنده ها تیک خورد و اونم آزمون رانندگی بود که قبول شدم واسه بار اول و تابستون 97 رو با یه خیال راحت گذروندم.

1/15 هم میریم یه مسافرت یه روزه و فشرده که خیلی واقعا سختمه و از طرفی نمی شه نرم .کاش روزگار یه خورده با ملایمت بیشتری باهامون برخورد کنه.

سیل و بارون هم که اوضاع رو بدتر از قبل کرد و مردمی که با وجود گرونی ها یه ذره دلشون به تعطیلات عید خوش بود رو بازم داغدار وآواره کرد.خیلی وحشتناکه و برام غیرقابل هضمه این وضع.چرا آخه؟گناهِ این مردم چیه؟ :(

فیلم سیل شیراز هم که فاجعه بودو وحشتناک.بعد دیدن فیلم بلافاصله با الی تماس گرفتیم و حالشونو پرسیدیم.می گفت این بارون بی سابقه بوده و حتی نمی تونستن از ترس از خونه بیرون برن با اینکه خونه تو منطقه امنی بوده بازم کلی دلهره داشتن.

فقط می تونم بگم خدا به مردم ایرانم رحم کنه و کمکشون کنه.

+قشنگ "از هر دری،سخنی!" شد این پست!!!


  • ماهـی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی