ماهیِ دریا

من هیچ،من نگاه...

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۰۳ ب.ظ
+عاشق آشپزی و شیرینی پزی ام.
امسال عید هم کلی ذوق دارم و کلی ایده و رسپی که انشاالله هفته بعد بخشی از اون ها رو درست می کنم.
به مامی هم انگیزه دادم و ذوق و می خواد کمکم کنه و منم که عاشقشم:*
من دارم اولین ها رو تجربه می کنم و این حس شیرین ،زندگی رو برام بهتر می کنه.
برای فردا شب هم کیک می پزونم.
فردا خیلی کار دارم و روز شلوغی رو باید بگذرونم.
هم باید چند تا کتاب  رو مرور کنم و نت بردارم و هم ورزش و دوش بعدش...
روزای شلوغ رو عاشقم و از خستگی آخر شبش لذت می برم و امیوارم همه چی خوب پیش بره.
امیدوارم #پ جانم رو فردا ببینم،خیلی دلتنگشم :(
من ،هم دوس دارم مهمون برامون بیاد و هم مهمونی بریم اما برعکس خیلی ها از مهمونی دادن بیشتر خوشم میاد و ذوق مهمونیای عید رو دارم...
زندگی همین معاشرت ها و دروهمی هاست دیگه ...

+مواد لازم برای اون چیزای خوشمزه رو امروز با ددی خریدیم و من با دیدن قیمت هر کدومشون یه بار هنگ می کردم،(به قول زوربا) چه خبرتونهههه هااا چههه خبرررتووونهههه!!!!!
بابا بودن خیلی سخته ها،قدرشونو بدونیم و بهشون بگیم چقدر دوستشون داریم و می بینیم زحمتهاشون رو...

  • ماهـی

نظرات  (۱)

سلام 
تو اینستاگرام کلی پیج آشپزی هستش ، اگر داشته باشید و دوست داشته باشید میتونم چندتا پیج بهتون معرفی کنم 
موفق باشید 
پاسخ:
سلام
ممنون که گفتین.خوشحال می شم معرفی کنین.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی